Ponnytävling

Onsdagsuppdateringen är här. Denna gången publicerades den väldigt tidigt, redan innan jag blev utslängd från spelserven kunde jag se att det skulle komma nya ponnier och ponnytävlingar. Därför red jag iväg och parkerade mig på pråmen i Fort Ponta så att jag kan spana in dem direkt när jag loggar in. Det komiska var att jag bara några minuter innanh inlägget publicerades höll på att skiva ett inlägg (Som skulle bli tidsinställt) Om ponny championat och varför jag inte ville att det skulle komma. Jag publicerar det nog ikväll trots att det inte är så aktuellt längre. Jag har ju dock ingen aning om vad för sorts tävling det är. Jag själv tror att det är något championat liknande men är inte säker.
 
 
Jag tänkte i samma inlägg skriva att jag fortfarande funderar på om jag ska köpa en ponny. När de kom var det för mig en självklarhet, men är inte så säker längr. Det är en månad sedan ponnierna kom och deras populäritet har redan börjat sjunka. Den bruna tyckte jag inte om när bilden först släpptes men började gilla den när den kom. Fast nu har den sjunkt lite igen i mina ögon. Jag älskade den svarta när jag såg bilden av den men i spelet.. Va är det för vitt ludd på benen egentligen? Och den vita och den isabellfärgade känns det som att alla har.
 
 
Vid första anblicken av de nya tyckte jag att dom var skitful, utan överdrift, men efter att ha tittat lite mer på dom kan dom bedömas som.. acceptabla. Men dom påminner mig mycket om islandshästar i färgerna. Ljus man och mörk päls är ju typiskt för islandshästar och faktiskt ganska gulligt. Den påminner mig lite om en häst på Kyrkekvarn (För er som inte vet - googla) och den brunare ser lite "fluffig" ut med de mörkare och ljusare partierna. Ärligt talat, SSO var islandshästar eran inspiration i dessa häsar? I så fall grymt bra jobb! Om inte, urk.
 
Jag ska köpa en ponny, göra uppdragen och sen ska jag betygsätta uppdateringen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback