Uch vilken dålig bloggare jag är

Jag har inte bloggat sedan förra onsdagen och inte har jag gjort någon vedeologg heller. Knappt levlat något och även ifall jag vill säga det så har jag inte ägnat tiden åt att göra min läxor heller. Så vad har du gjort då?! Jo jag har varit sjuk och i samband med det gått tta timmars mopedteori, woop wopp? Nje.. Och annars? Ehm.. Jo.. Jag har börjat rolla på Stallet.se igen. But no panic! Jag behövde bara en lite paus från alla krav och alla förväntningar, förhoppningar på och längtan till Skördebyggden. Blir det något kul på uppdateringen imorgon är jag nog tillbaka med min bedelhöga aktivitet på bloggen och skyhöga aktiviteten i spelet. Annars tar jag nog en veckas småvila till.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback