Starstable's födelsedag!

Blev tydligen en dag tidigare än förra året. Men det är ju förståeligt, varför krångla till det och säga att det är imorgon och ni måste vänta tills då för att få era presenter. Egentligen är ju inte uppdateringen så märkvärdig, inga stora nyheter, men jag tror ändå att detta blir en bra vecka. Kläderna lär bli sådär lagom halvfula (hehe) som förra året. Man kan rida runt med dem när man fortfarande firar födelsedagen men efter är det ett big No, no
 
Star Stable fyller 2 år!
 
Men jag tycker att det är sjukt kul att de kör lite samma sak som förra året men byter färgtema. Det blåa är riktigt snygg faktiskt. Jag är särskilt förtjust i tränset, det är nog det som jag faktiskt kommer använda även i framtiden.
 
Och sen, tack för 200 sc! Ni vet vad ni ska göra för att få oss på gott humör. Det var faktiskt över ett år sedan vi fick Star Coins nu. Jag kommer fortfarande ihåg hur glada alla blev när vi fick de där 250 (?) sc att shoppa till discot för. Så nu får jag önska er lycka på Starstable's andra och blå-guldiga födelsedag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback