Letar spöken

Jag måste medge att jag är både glad och besviken på grund av uppdateringen. Hade hoppats på bode nya kläder och smink, men inget kom. Istället kom dom på idéen med masker som jag faktiskt gillar skarpt. Gillar idéen med att man kan rida runt med sin favoritkaraktärs fejs över sitt eget. Är överlycklig som hittade min idol Ms Drakes mask, men hittar tyvärr ingen vargmask vilket känns lite märkligt med tanke på att det fanns så många andra djur. Jag hoppas i alla fall att det finns någonstans där ute. Det verkar som att området där man hittar spöket är kopplat till vilken mask man får vilket också är kul.
 
 
Jag gillar det faktum att det inte är superenkelt att hitta spökerna, utan att man hör ljud och ser glittret först. Och där fick ni även reda på vart ett spöke finns om ni inte redan hittat det. :P


får jag gå med i WW snälla <3

2014-02-11 // 22:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback