Min oerhört mysiga gårkväll

Det började med att jag precis hade lagt mig till ro för att sova då jag plötsligt hör att det är någon som ringer till mig på skype. (Detta hände strax efter midnatt) Jag har helt enkelt inget annat val än att stiga upp och neka samtalet, för seriöst, hade min pappa hört att jag vart upp skulle han kallblodigt mördat mig, typ. (Eller om han fick reda på att jag har datorn på på natten) Evelina Westson som vart boven i dramat lyckades på något vis övertala mig om att logga in på SSO. Men ack & ve, jag hade glömt att Eve har guldmedaljen från förra OS i "långsamast att svara i chatten ever" tävlingen. Jag gav henne en utskällning och sa att om hon inte blev snabbare på att svara skulle jag gå och lägga mig igen. Hon erkände sitt nederlag och sa att det var omöjligt så hon loggade ut.
 
Jag stack då istället ner till discot men när man väl kommer ner märker man att danskraften är slut (Den som gör att man på något höger kan dansa under typ 8 timmar två dagar i veckan) Dock finns det två stycken på dansgolvet som gjorde sitt bästa för att motstå anti-danskraften.
 
 
Jag hejade på dem lite men det blev tråkigt till slut för dem hade noll fantasi och gjorde bara samma danssteg hela tiden.. Så jag sprang upp till Steves gård och det var då jag började chatta i globala för första gången på kanske 3 månader (Ja, jag är seriös) Jag tänker dock inte plåga er med delar av den konversationen men mot alla odds hade jag en trevlig kväll som fick ett trist slut runt två på morgonen.
 
Men jag tänkte vad är det med mig och Globala? Jag tittar knappast in där om dagarna men det händer ibland (Där ibland kan ersättas med "ungefär en kväll/natt var tredje månad) att jag kikar in där och faktiskt försöker komma in i något slags samtal med de övriga som är inloggade (eller i alla fall dem som vågar snacka med mig)
 
Men aja nu har jag återigen skrivit en ytterst intressant kapitelbok som jag döper till "Maggie, hon som då & då skriver i chatten men alltid lyckas skrämma bort alla utan dem mest våghalsiga personerna, eller ja dom försvinner också efter ett tag"



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback