Jag är en latrumpa! :c

Jag och för lat för att samla ihop 150 js så jag sålde min fina rosett.
 
Men har typ 5 till silver så spela roll.. xD
 
Det känns i alla jall bra att äga dig Nightdream! Och det känns även bra att jag fick 75 xp för det! Detta var verkligen ett roligt tillägg till spelet! Men jag antar att det är för att det inte ska bli för konstigt sedan när man kan köpa fler hästar.
 
Sedan är det ju dethär med att byta namn på hästen. De flesta verkar tycka att det är en rolig funktion men ingen verkar vara intresserad av att faktiskt byta namn. Men om jag ska vara ärlig är Nightdreams namn det jag är minst nöjd med när jag skapade min karaktär. Men tror ändå inte att jag vill byta bara sådär. Men om jag fick börja om från där jag skapade honom skulle jag nog valt ett annat namn. Dessutom är 135 sc mycket pengar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback