Bloggdesign till Kelly

En av anledningarna till att uppdateringen varit sisådär halvdålig idag (Och igår med för den delen) är för att jag har fixat ihop en bloggdesign till min vän Kelly Skystar (♥) Först bad hon mig bara om hjälp med att få in en header men det slutade med att jag anmälde mig till att göra total blogg-makeover. Haha nä men en header, en bakgrund & en profilbild på kanske 2 timmar är inte pjåkigt för att vara mig xD När jag gjorde min egendesign gick det kanske åt 6 - 8 timmar, hehe..
 
En liten bild på slutresultatet: 
(Klicka på bilden för att komma till bloggen)
 
Jag tänkte på en sak. Detta är andra designen jag gör på väldigt kort tid och jag har liksom kommit in i ett slags flow. (Haha fint jag uttrycker mig va? xD) Jag undrar om det finns någon där ute som skulle vara intresserad av en bloggdesign? Detta gäller då endast på blogg.se för jag kan inga andra hemsidor. Men om det skulle finnas någon där ute intresserad av en bloggdesign kan ni väll ta och kommentera? Antingen ger jag bara bort det (Om det är få) eller så lottar jag ut någon enstaka. Vi får helt enkelt se. ;3


Aww <3 Du är ju för gullig ;3 <3

2013-03-14 // 07:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback