Ny westernutrustning

För det första måste jag be om ursäkt för att det inte blev något skrivet alls igår. Det är nämligen så att när man tränar fyra timmar om dagen och sedan har tre timmar ledigt på kvällen är inte bloggen första prioritet. Det var knappt att jag hann göra uppdragen idag och något levlande av Soya var det inte tala om. Framöver kommer jag i alla fall sluta lite tidigare. Det betyred dock att jag börjar tidigare, 8:30 rättare sagt men det är en annan femma. Slut med det, jag bloggar när jag har tid och lust.
 
 
Som rubriken lyder införskaffade jag mig lite saker idag. En sadel och två träns. Sadeln på bilden kostade 1450 Js och tränset kostade faktiskt inte mer än 250 Js. Ett bra pris och det var väl därför jag inte kunde låta bli. Köpte även mitt alldeles första westernträns och då det gulbruna i Moorland det var också billigt och passar dessutom utmärkt till bysadeln i Silverglade byn. Allt för ikväll, Maggie is out.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback