Hola

Livet är ganska bra för tillfället, faktiskt. Just nu sitter jag på ett cafe i Paris inte långt ifrån Notre dame. Jag tycker faktiskt att det är på tiden att jag hittar tillbaka hit, och till SSO. Därför tar jag mig samman och gör så. Jag ska inte bara sitta och vänta på att spellusten kommer tillbaka. Jag ska umgås med gamla vänner och träffa nya, göra de uppdrag jag ännu inte orkat göra och se till att skaffa mig en Apaloosa. Så nu har ni mitt ord. Ja, jag vet att någon är kvar där ute, drygt tio personer hittade hit igår för att mötas av en ack så död blogg, men inte längre! Nästa gång ni tittar in här ser ni detta och efter det kanske ännu mer. Ha det bra så länge!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback