En bra bit på väg

Vaknade vid sju idag, tittade sedan på lite youtoe klipp i sängen och gick upp vid halv nio. Gissa vad det första jag gjorde vad? Om ni gissade på att jag satte mig vid datorn och jobbade på designen har ni helt rätt, och det har jag gjor sedan dess. Jag gjorde mig nyss dagens första mål och är på väg in för dagens första runda Satr Stable spelande.
 
Men förhoppningsvis ser ni att jag har kommit en bit på vägen. Dock har jeg ett litet problem när det gäller typsnitten. Jag har aldrig gillat det typsnittet jag har i mina inlägg, men jag har inte hittat ett enda som funkar bortsett från det jag har och Arial vilket ser värre ut.
 
I alla fall så är designen dagens prioritering. Förövrigt bör jag göra uppdragen med A.A..E, för jag, jag har inte ens börjat. Jag är dålig på att ta tag i saker.. Idag kör jag FGC på Anna Friendforce's häst. Önska mig lycka till då jag kan behöva det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback