Myggan funderar...

Jag har tänkt på det här ett tag: En del jorvikbor är bokstavligt talar missbildade!
Jag ska visa er ett exempel:
 
 
Titta på Trout's händer. Är det bara jag som har lagt märke till att hans händer är 10 ggr så stora som mina..? Han kan säkert ta sig hand och greppa runt hela mitt huvud. När vi ändå pratar om händer. Pi's händer är inte mindre konstiga dem. Jag vet att hon är en häxa men kom igen, hennes fingrar är meterlånga!!
 
 
Jag vet att det finns många (Någorlunda) normala människor (?) på Jorvik typ Justin och Rådsmannen och Baronessan, öh.. nä inte Baronessan. Inte för att jag har något emot dig, verkligen inte. Men första gången jag såg dig trodde jag att du var en zombie eller nåt. Hade jag haft min pilbåge med mig skulle jag avfyra en pil direkt med tron av att jag räddade Jorviks framtid...
 
Tack för er uppmärksamhet angående dethär mycket viktiga ämnet, tack!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback