Min favoritblogg om Star Stable Online!

Kaboom, ja jag tänkte faktiskt presentera er för min favorit blogg om SSO:
 
 
Jag jag älskar Esmeralda Silverforce's blogg: Monokerus.blogg.se/sso/

Anledningen till att jag gillar den är inte för att det spammas med inlägg med failbilder, resultat från MC eller allmät värdelösa saker. Hon skriver det där jag vill läsa - tankar & idéer om spelet. Förbättringar, funktioner & även en hel del om historien om spelet, eller ska jag säga spelen? (Star Shine, Star Stable & Star Stable Online)
 
Dessutom jobbar hon med sidan Starstableonline.wikia.com där man kan lässa massa om historien, karaktärer, platser från alla spelen! Läsvärt!
 


Men gud vad jag blir glad, tack för de fina orden :'3 ♥

Svar: Det är du värt! ;3
Maggie Westbridge

2013-02-24 // 12:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback