Har jag en beundrare? :'D

Jag kan bara inte sluta tänka på detta. Ska spelet faktiskt ge oss en romans?
 
 
Det hade varit jätteroligt! Men ändå lite konstigt för alla hade bara "HAN ÄR MIN POJKVÄN. HUR KAN DU SÄGA ATT HAN ÄLSKAR DIG!? HAN SA ATT HAN  ÄLSKAR MIG!" Man ser det ju faktiskt redan med Justin, Derek & Josh framför allt..
 
 


Eftersom spelskaparna har sagt att storyn är utformad för en tjej så... det vore ju lite intressant :) Personligen skulle jag då tippa på Justin, han var ju mån om att man skulle vara försiktig då man skulle försöka rädda honom från Dark Core.

Svar: Men jag har svårt att tro att han är den hemliga beundraren.. liksom han är förmodligen på oljebasen just nu xD
Maggie Westbridge

2013-02-14 // 15:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback