Wicked Wolves - Igen

Hemsidan Wickedwolves.weebly.com är nu fullständig och ny tycker jag faktiskt vi kan kalla oss klubb då vi under dagen nådde tolv medlemmar.Jag är väldigt nöjd med hur fort vi ökar i antal. Blir man för många för fort hinner man inte lära känna varandra innan det kommer nya och går det för långsamt känns det lite tomt. Alla som än så länge anslutit sig känns riktigt trevliga, aktiva och ambitiösa. 
 
Som ni kanske förstår kommer bloggen nu återigen bli lite halvt oaktiv. Jag har mycket att skriva om men hittar bara inte rätt tillfälle. När klubben är så pass ny känns det som att jag har ett ansvar att se till att alla nya medlemmar känner sig hemmastadda och de måste förstå att de har hamnat i en klubb med en klubbägare som finns tillgänglig och inte bara loggar in en halvtimme varje kväll.
 
Skridskolägret är i alla fall slut nu, eller ja, nu börjar ju träningssäsongen vilket betyder två timmars träning 6 dagar i veckan, suck.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback