Fiske i Moorland & Ponnys!

Ni anar inte vilket glädjeutbrott jag fick när jag fick se bilden med de söta ponnyerna. På bilden ser de ju ut att vara ganska små, B - ponny, eller kanske till och med A skulle jag tippa på. Dessutom, hästen i mitten är ju nästan en kopia av apaloosan som jag hoppades skulle komma - fast i mindre format vill säga. Nu är jag glad att jag inte använt mina Starcoins. Jag ska seriöst skriva ut bilden och sätta den på fönstret i mitt rum - som motivation för att levla klart mina hästar!
 
Är de inte söta så säg?!
 
I övrigt känns det kul att det finns fler fiskemöjligheter nu. Jag har aldrig varit ett stort fan av fisket men på senare tid har jag gjort det allt oftare. Jag tycker inte fisket i sig är tråkigt. Jag orkar bara inte rida till Gåd och göra det. Fast jag får väll ta och se till att jag blir Vänligt inställd någon gång så jag kan göra de nya uppdragen.
 
I övrigt är jag väldigt nöjd med uppdateringen. Jag gillar verkligen att vi får ett litet smakprov och lite bilder innan en funktion, häst eller område kommer. Jag hoppas verkligen att vi kan få en liten uppdatering om hur det går med Södra Jorvik.


haha skön! Klistra upp den på fönstret XD Fin blogg!

2013-08-20 // 14:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback