Apaloosa

Jag har funderat på hurvida jag ska skaffa en apaloosa eller inte. Jag ljuger om jag påstar att jag inte trånat efter apaloosan ända sedan bilden på den började användas på hemsidan, men nu är jag inte så säker. På bilden ser teckningen mycket skarpare ut och jag tycker även färgen ser "renare" ut. För tillfället så har vi ju ungefär de här hästarna:
 
 
Och en som ser ungefär ut såhär:
 
 
Dock tycker jag att de är alldeles för lite med två hästar, särskilt när det gäller en ras som kan ha så många olika teckningar. Men när jag tänker på en apaloosa är det en viss bild som kommer upp i huvudet och det är en sådan häst jag sklle vilja se i spelet
 
 
Något i stil med det här, det är vad jag vill ha. En brun apaloosa med betydligt skarpare teckning. (Och ja, jag vet, jag är otroligt bra på färger och tecken..) Jag hoppas på att dom inte bara tänker på att skaffa nya raser hela tiden utan att även fylla på med dom som redan finns.
 
För tillfället avaktar jag med att köpa ny häst. Så den lilla högen Starcoins som jag lagt undan till blivande hästinköp får ligga oanvänd ett tag till och växa på sig. :
Jag äger inte någon utav bilderna!


Håller absolut med dig, de borde lägga till fler Appaloosor till spelet ^^

2013-08-08 // 13:08:59

Håller med dig fullo. Jag förväntade mig en sådan och hoppas att de utvecklar rasen och lägger till den!

2013-08-08 // 22:01:41

Precis min åsikt! Tyckte den vita appaloosan på bilden var fin, men inte i spelet, och den bruna var väl sådär. Dom ser så grötiga ut. GRÖT-HÄSTAR 83
sv: haha aw tack så mycket! Det känns roligare att bygga upp en liten historia om hästen istället för att bara lägga upp bilder och sånt. :3

2013-08-09 // 15:34:27

Ingen aning om varför jag blev anonym på förra, men okej D:

2013-08-09 // 15:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback