Resultate från tävlingen

Är ju inte mycket att komma med egentligen. Kom sist, eller rättare sagt delad sist men det är inget som stör mig. I alla fall fick Alicia Starnight jobbet att fotografera alla tävlanden och jag tyckte hon gjorde ett superjobb.
 
 
Två ursnygga bilder enligt min personliga åsikt! Även om min sits inte är så bra på den första... 
 
Saker som dessa är något jag kommer sakna om jag börjar driva klubb igen. Slippa pressen, att bara kunna vara med på event som vilken annan medlem som helst. Diamond Bubbles Company är verkligen otrolig klubb om man gillar mycket aktiviteter och roligt folk. Men som jag har sagt, jag saknar att vara klubbägare. :3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback