Ibland orkar jag bara inte!

Och det kanske är svårt att fatta men nu syftar jag på dom förbaskade stjärnorna! Ibland kan jag vara riktigt lat. Jag har inte ens försökt att hitta de nya stjärnorna på Vingården & Klipphärad. Det roliga är att jag till och med vet var några av stjärnorna är men har helt enkelt aldrig orkat ta mig till att springa iväg och hämta dem. Framför allt inte nu då jag har Firgrove som mitt hemstall. Jag är så sällan på Vingården nu för tiden.
 
Dessutom har jag aldrig riktigt förstått meningen med stärnorna. Visst det var jätte kul i början om man inte hade bättre för sig. Då var det ju jättecoolt att vara den som hittade alla först! Det påstods ju att stjärnor var ett nytt sätt att "gradera" spelarna. En spelare med många stjärnor har bra koll på Jorvik och känner till de dolda platserna. Men så kom fenomenet "Stjärnkartor" och det sket sig. Jag går personligen inte efter hur många stjärnor folk har hittat. Vad gör du?
 
Jag tycker faktiskt det är roligare att hitta stjärnorna av en slump när man virrar igenom jorvik. Som idag på morgonen! ;D
 


Jag håller med dig. Det är mycket roligare att hitta stjärnorna för egen maskin, än att få dem gratis genom någon stjärnkarta.

2013-04-05 // 12:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback