Här kommer det något att tänka på:

Jag citerar från SSO's inlägg om hästfunktionen:
Var köper jag hästar och hur går det till?
- De första tolv hästarna som kommer att släppas första veckan är planerade att komma till Fort Pinta, Marleys stall utanför Silvergladebyn, Valedale och Firegrove.
Jag vet inte riktigt om jag tolkar detta på rätt sätt men som jag ser det i denna text kommer det nya hästraser redan nästa vecka!? I så fall kvarstår frågan om hur vida det gamla hästarna kommer ersättes eller om det kommer nya hästar till nya stall. I alla fall är jag inte helt övertygad på detta plan. Jag hoppas att de nya hästarna placeras ut i nya stall och inte ersätter gamla. Om det nu är så är det mycket möjligt att byggställningarna i Moorland kommer förvandlas till ett helt nytt stall nästa måndag. Utöver det har vi ett stall som fortfarande är tomt i Gyllene åsarnas dal men vart i guds namn ska de andra 8 raserna placeras ut?
 
Och om man sedan tittar på listan med kommande raser som är publicerad i samma inlägg ser man tydligt (Om man inte är blind förstås) att de fyra första raserna på listan är dom som kom till spelet först. Betyder det att de fyra hästraserna som står under är dom som kommer härnäst? I så fall har vi Westfalisk häst, Andalusier, American Paint Horse (Med tobianomönster) och Morab att se fråm emot.
 
I alla fall är det omöjligt för oss att försöka lista ut hur saker och ting kommer bli. Vi får helt enkelt bara vänta och se. Jag har säkert nämt det men jag litar inte på något innan jag sett det med egna ögon. Spelar ingen roll vem som försöker tränga in något i min skalle.
 
För övrigt kan man nu komma in på spelserven! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback