Hej!

Hej där! Dethär är en blogg om, ja vad ska man säga? Star Stable Online. Star Stable Online eller SSO är ett faktastiskt online spel där hästar står i fokus. Jag vet att det finns flera hundra SSO bloggar redan så det blir en riktig utmaning att göra min unik, men bara så att ni vet så älskar jag utmaningar!

Det finns en annan sak jag bara måste säga: Nästan inget av det som skrivs här är på "riktigt" För att ge denna bloggen lite extra känsla kommer jag att skriva som om allt faktiskt var det, som om det faktiskt hände. Tyckte bara att det var viktigt att få det sagt.
 
För att komma till Starstables hemsida han du trycka på bilden nedanför:
http://www.starstable.com/gfx/base/logo.png



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback