Tur till äppellunden

Igår efter att jag gjort dagens sysslor i Valedale stallet frågade Claire mig om lite hjälp. De flesta av er känner väll till äppellunden. Jag hade inte varit där på ett tag men tydligen satt det fortfarande äpplen kvar på träden. Claire ville att jag skulle plocka så mycket äpplen som möjligt innan de blev dåliga. Och så klart ställde jag upp.
 
 
När jag kom till Firgrovevägen började det snöa ordentligt. Jag kunde knappt se någonting men som tur va visste Nightdream vart han satte hovarn.
 
 
När vi sedan kom fram till äppellunden bestämde jag mig för att träna lite. Äppellunden är ett perfekt ställe att köra slalom på!
 
Efter det red vi hem igen. Jag gav Claire äpplena vi hade plockat men hon gav mig ett par som tack för hjälpen. Bara så att ni vet så är äpplen Nightdreams favoritgodis.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg eller hemsida::

Kommentera här::

Trackback